شنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۷May 2022 21
جستجوی پیشرفته

جدیدترین خبرهای استان مرکزی

ایرنا   ۱۸ دقیقه پیش    
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال 98 آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.
خبرگزاری مهر   ۲۲ دقیقه پیش   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال قهرمان زودهنگام فصل بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و هشتم مقابل آلومینیوم اراک در تهران نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل به دست نیاورد و با اینکه پیروز نشد، اما روند شکست ناپذیری اش را در این فصل حفظ کرد.
بولتن نیوز   ۲ ساعت پیش    
، نماینده خمین در صحن علنی 21 فروردین بود که گفت: مجلس در سال 1398 با تصویب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و قراردادن سرقت های زیر 20 میلیون تومان در ردیف جرایم قابل گذشت، آمار زندانیان را کاهش داد اما این مصوبه نتیجه ای جز جولان سارقان خرد نداشته است .
، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایران اکونومیست، درباره تساوی بدون گل آبی پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک
نصیر نیوز   ۵ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
، تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی، از دیگر مصوبات کارگره اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی برای روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه است. آلودگی هوا و افزایش گرد و خاک تمام مدارس
: یکشنبه اول خرداد قشقایی شیراز- شهرداری آستارا - ساعت 19- ورزشگاه حافظیه شیراز آرمان گهر سیرجان- شمس آذر قزوین- ساعت 19- - ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان شهرداری همدان -خوشه طلایی ساوه
آخرین نمونه هم آلومینیوم اراک بود. بعد از اینکه خطیبی رفت و یکی، دو رو قبل از انتخاب آقای رحمتی، یکی از اعضای هیات مدیره زنگ زدند و تلفنی صحبت کردند و گفتند شما دو رای دارید و گفتند ما جلسه داریم و نتیجه را می گوییم
دنیای اقتصاد   ۷ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
؛ 10شرکت با نمادهای سبزوا، سبجنو ، سشرق ، سجام ، سقاین ، سباقر (در محدوده شرق)، سلار و سفار (در محدوده جنوب)، سفاروم (در محدوده غرب) و سرود (در محدوده شمال) صرفا صادرات سیمان؛ 15شرکت با نمادهای ساراب ، ساروج ، سخوز ، سدشت ، سمتاز ، سنیر ، سهرمز (در محدوده جنوب)، ساروم ، سصوفی
آقای خبر   ۷ ساعت پیش    
در رده بندی تیمی نیز در کلاس 400 متر تیم قم مقام اول، تیم اراک مقام دوم و تیم هرمزگان به مقام سوم دست یافتند.
دنیای اقتصاد   ۷ ساعت پیش    
دنیای اقتصاد : استقلال در نخستین بازی اش بعد از تثبیت عنوان قهرمانی در لیگ بیست ویکم، در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. این مسابقه با اقدام خوب اراکی ها مبنی بر تشکیل تونل به افتخار استقلالی ها آغاز شد ...
آفتاب یزد   ۷ ساعت پیش    
‭ ‬30‭ ‬شب‭ ‬30‭ ‬سنگر‭ ‬آگاه‭ ‬سازی‭ ‬حقوقی‭ ‬و‭ ‬قضایی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬محل‭ ‬آستان‭ ‬مقدس‭ ‬امامزاده‭ ‬جعفر‭(‬ع‭) ‬ برگزار‭ ‬شد‭ ‬اظهار‭ ‬داشت‭: ‬طرح‭ ‬30‭ ‬شب‭ ‬30‭ ‬سنگر‭ ‬ آگاه‭ ‬سازی‭ ‬حقوقی‭ ‬و‭ ‬قضایی‭ ‬از‭ ‬شب‭ ‬اول‭ ‬ماه‭ ‬مبارک‭ ‬ رمضان‭ ‬شروع‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬ماه‭ ‬پر‭ ‬برکت‭ ‬و‭
آفتاب یزد   ۸ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
بازگشت‭ ‬تصویر‭ ‬وریا‭ ‬غفوری‭ ‬به‭ ‬تلویزیون در‭ ‬نهایت‭ ‬بعد‭ ‬از‭ ‬اعتراض های‭ ‬بسیار‭ ‬بعد‭ ‬از‭ ‬بازی‭ ‬استقلال‭ ‬و‭ ‬آلومینیوم‭ ‬اراک‭
ایسنا   ۸ ساعت پیش    
: شهرستان کلات همه ساله در قسمت دهستان پساکوه میزبان 350 خانوار عشایر از شهرستان های مشهد، قوچان و چناران است که در فصل قشلاق یعنی حدودا از آبان تا پایان فروردین ماه در شهرستان
به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی ایران مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این جلسه بر نقش تاثیرگذار ستادهای بازآفرینی شهرستانی در نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی تاکید کرد و خواستار برگزاری مستمر این ستادها در سطح شهرستان
وی با اشاره به راه اندازی تالارهای مرکزی دیگر در استان هایی مانند مازندران، اراک و ... گفت: بسیاری از این تالارها، نیمه تمام مانده بود و دولت مردمی اعتبار خوبی برای افتتاح و تکمیل این تالار ها در نظر گرفته است.
پارس فوتبال   ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
اگر درباره فرهاد مجیدی حرف می زدم صحبت هایش بعد از بازی با آلومینیوم اراک صحت گفته های من را تایید کرد و دیدید که او چطور پشت کاپیتان تیمش در آمد و گفت چون تلویزیون عکس او را نشان داده او هم به تلویزیون نرفته. آفرین به فرهاد مجیدی
ایرنا   ۹ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش ایرنا، محمد رضا فاتحی شامگاه جمعه بیان کرد:محور ازنا-شازند 75 کیلومتر بوده که سهم لرستان 35 کیلومتر است، تاکنون 18 کیلومتر از این پروژه که در حوزه استحفاظی لرستان است زیربار ترافیک رفته و مابقی این محور که حدود 17 کیلومتر است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۰ ساعت پیش    
یاران مجیدی اگرچه توان عبور از سد آلومینیوم اراک و گشودن دروازه این تیم را نداشتند و دست آخر به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما به رغم صحنه های مشکوک این بازی که طبیعتاً اعتراض هایی را به دنبال داشت، قبل از به صدا درآمدن سوت این دیدار
کیهان   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
* تراکتور......................................................................................................فجرسپاسی * پرسپولیس...................................................................................
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
(زاده 8 اردیبهشت 1336 در اراک) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. آغاز بازی وی در سینما از سال 1371 با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت بوده است.
رویداد ایران   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
، مقابل آلومینیوم اراک به تساوی رسید تا رکورد شکست ناپذیری آن ها ادامه یابد.
فرتاک نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
وی با اشاره به دیدار هفته سی و دوم بیان کرد: دیدار سخت و سنگینی برابر تیم خوشه طلایی ساوه در همدان داریم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۰    
، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم عصر امروز در دیداری از هفته پنجم گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در دلیجان میهمان تیم روی سایبان گستر این شهر بود که با نتیجه 3-2 به برتری رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۴    
عزیزبک آمانوف بعد از مدتی دوری از ترکیب استقلال، در بازی مقابل آلومینیوم اراک برای تیمش به میدان رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی با ثبت کلین شیت در بازی مقابل آلومینیوم اراک در فاصله دو هفته تا پایان این رقابت ها، بهترین دروازه بان لیگ بیست و یکم شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
، با توجه به جدول زمان بندی شده ، از 20 فروردین تا 27 اردیبهشت 1401، مجامع شرکت های پاسیفیک استیل، فرازکاوه، پردازش فولاد فرآیند البرز، آهن و فولاد آرتاویل ساخت، صنایع فولاد سهند آغاز، فولاد گستریزد، آهن و فولاد اصفهان، صنایع آهن و فولاد توس، صنیع کاوه تهران، صنایع آهن و فولاد درخشان
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۹   + ۴ سایت دیگر  
، درباره دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک و حواشی مربوط به بازی تبریز اظهاراتی را مطرح کرد. دیدار استقلال مقابل آلومینیوم را چطور ارزیابی کردید؟
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
؛ سردار اهوازیان در جمع مردم شهرستان خنداب گفت: مفتخر هستم در شهرستانی حضور دارم که 240 شهید تقدیم انقلاب کرده است و زادگاه سردار پاکپور که یک سلیمانی دیگر است هستم.
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۷    
به گزارش دیار آفتاب ؛به نقل از نسیم خنداب، سرود حماسی سلام فرمانده با حضور گسترده هزاران دهه هشتادی و نودی با همراهی “ابوذر روحی” خواننده این سرود در خنداب برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۹    
، فرزندان دهه نودی و نسل پنج انقلاب در میدان شهدا در مرکز شهر اراک، مرکز استان مرکزی
توریسم آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۴   + ۱۰ سایت دیگر  
توریسم آنلاین : کاروانسرای دیرگچین معروف به مادر کاروانسراهای ایران در مجموعه ثبت جهانی کاروانسراهای جاده ابریشم قرار گرفت.
خبرگزاری مهر   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
سرپرست جهاد کشاورزی ساوه عنوان کرد: 73و احد مرغ گوشتی، 6 واحد مرغ تخم گذاری، 3 واحد مرغ پولت، 1و احد شتر مرغ و یک واحد مرغ بومی در سطح شهرستان فعال هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
دری نجف آبادی عنوان کرد: متاسفانه استان مرکزی در سال گذشته در آمار طلاق ششم و در آمار ازدواج بیست و چهارم بوده و این قابل قبول نیست و آمار بسیار بدی به شمار می رود و به هیچ وجه هم پذیرفتنی نیست.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 21:15 روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف و آلومینیوم اراک رفت، دیداری که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.
شفقنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
، دانشیار و متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به گزارش موارد معدودی از بیماری تب کریمه کنگو در 2 استان کشور، مردم باید این بیماری را جدی بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
گروه استان ها- اجتماع بزرگ اجرای سرود "سلام فرمانده" در میدان شهدا در مرکز شهر اراک، مرکز استان مرکزی و مرکزی ترین نقطه سرزمین آفتاب برگزار شد.
الف   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
*در کشورهای خارجی اگر مشکلی در خودرو تولیدی مشاهده کنند کل خودرو ها را فراخوان میزنند آقای میر سلیم میگه صد تا ایر بگ در آیت همه تولید عمل نکند عددی نیست واقعا که این حرف بعید است از آدم با تجربه ای مثل ایشان *** مخاطبین الف درباره مطلبی با عنوان واکنش کیهان به سخنان جدید سیدحسن
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۰   + ۴ سایت دیگر  
دانش آموزان شهرستان خنداب با حضور چند هزار نفری خود مانند حاج قاسم به میدان آمدند تا بگویند سربازان امام زمان عج هستند. سرود سلام فرمانده که نخستین نماهنگ قرن است در خطه سرسبز خنداب هم طنین انداز شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۷    
: امروز زیبا سرود" سلام فرمانده " در شهرستان خنداب طنین انداز شد این سرود یادگار خنداب است،بعد از شهر مقدس قم و جمکران ،خنداب
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ایران با ظرفیت های عظیم خود یک قاره است و همین استان مرکزی
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
صالح حردانی بعد از درخشش برابر فولاد در بازی برابر آلومینیوم اراک نمایش خوبی نداشت.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۴   + ۱۷ سایت دیگر  
سومین و آخرین تیمی که استقلال طعم شیرین برد مقابل آن را نچشید آلومینیوم اراک بود. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه امام خمینی اراک
ثلاث   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۱    
آمار جشنواره مجموع شرکت کنندگان: 230 نفر شعر:150نفر داستان: 80نفر استان های شرکت کننده: بوشهر-البرز- تهران-خوزستان-خراسان رضوی-خراسان شمالی-هرمزگان-زنجان-اصفهان-گیلان-گلستان-سیستان و بلوچستان- فارس- چهار محال و بختیاری- کرمانشاه- سمنان-آذربایجان غربی-اردبیل-آذربایجان شرقی-کرمان-
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۰   + ۴ سایت دیگر  
کوین یامگا در بازی با آلومینیوم اراک هم در گلزنی ناکام بود تا تعداد بازی هایی که موفق به گلزنی نشده است به 8 بازی برسد.
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
رکنا ورزشی: هافبک آلومینیوم اراک عنوان موثرترین بازیکن فصل تیمش را به نام خود ثبت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۸    
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نقی زاده و محمود قائد رحمتی به دلیل مصدومیت به دیدار آلومینیوم اراک مقابل استقلال نرسیدند. روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، آلومینیوم
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۰    
از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود. انتهای پیام/
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۱    
؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و خطیب جمعه اراک با بیان اینکه باید با ایجاد راهکارهایی جمعیت کشور جوان و افزایش یابد گفت
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
در نیمه اول دو تیم تقریباً هم زور بودند ولی در نیمه دوم استقلال باید حداقل با دو گل تیم اراک را شکست می داد. انصافاً استقلال کارخانه بازیکن سازی و کارخانه مربی سازی است. چطور؟
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۷    
صبح امروز با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک و مصلی بیت المقدس این شهر سرود سلام فرمانده با حضور جمع کثیری از خانواده ها که با فرزندان خود در میدان شهدا تجمع کرده بودند طنین انداز شد.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
این موضوعی بود که باعث شد پیش از شروع بازی مهدی رحمتی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شود و به نوعی یاد قدیم های برای کاپیتان سابق آبی ها و سرمربی فعلی آلومینیوم اراک زنده شود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کربلایی کاظم ساروقی را معجزه قرن عنوان کرد و اضافه کرد
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۵    
محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم اراک از آرزوی خود برای بازگشت به تیم محبوبش یعنی استقلال گفت. محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۳    
، صبح امروز جمعه 30 اردیبهشت ماه با همراهی "ابوذر روحی" خواننده سرود سلام فرمانده در میدان شهدای شهر اراک برگزار شد.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
، استقلال در شرایطی شب گذشته برابر آلومینیوم اراک به تساوی صفر بر صفر رسید که این بازی یک ستاره منتظره داشت، ابوالفضل جلالی که در این بازی نمایش بی نقصی از خود نشان داد.
مرور نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۸    
، تیم فوتبال استقلال تهران که روز گذشته برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود با تصمیم کادر فنی امروز استراحت می کند. شاگردان فرهاد مجیدی از فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر مس رفسنجان از هفته بیست و نهم لیگ از سر می گیرند.
موج   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۰    
، تیم فوتبال استقلال تهران که روز گذشته برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود با تصمیم کادر فنی امروز استراحت می کند. شاگردان فرهاد مجیدی از فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر مس رفسنجان از هفته بیست و نهم لیگ از سر می گیرند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوه، افزود: سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است، روزی به یادگار ماندنی در صفحات تاریخ و برگ زرینی در کارنامه بسیجیان است.
آنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۳    
، ابراهیم گیوکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از مجموعه های مختلف تولیدی شرکت آونگان اراک بازدید و با مدیرعامل این مجموعه درباره همکاری های مشترک گفت وگو کردند.
معدن نامه   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۱   + ۵ سایت دیگر  
جلسه بررسی روند پروژه های فولاد خوزستان ظرفیت تولید 100 دستگاه دامپتراک در کارخانه هپکو اراک وجود دارد پیام تبریک دکتر سعدمحمدی به مناسبت هفته روابط عمومی آنچه در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و میلگرد در بورس کالای ایران
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش طرفداری، استقلال بعد از قطعی شدن قهرمانی اش در لیگ برتر شب گذشته در یک بازی تشریفاتی به مصاف آلومینیوم اراک رفت اما 24 ساعت قبل از این بازی اتفاق هایی رخ داد که اهمیت این بازی را برای هواداران استقلال دو چندان کرد.
جویا خبر   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۶    
فرهاد مجیدی در مصاحبه مطبوعاتی پس از دیدار با آلومینیم اراک از پاسخگویی به خبرنگار برنامه فوتبال برتر امتناع کرد.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
حالا از استقلال خبر می رسد مدیران باشگاه قبل از شروع بازی با آلومینیوم اراک پاداش پیروزی برابر فولاد را به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی ها با شرایط خوب خود را آماده این بازی کنند. استقلال شب گذشته برابر آلومینیوم
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۷    
اجتماع بزرگ دهه نودی ها روز جمعه 30 اردیبهشت 1401 در میدان شهدای اراک برگزار شد. در این اجتماع با حضور ابوذر روحی ذاکر اهل بیت (ع) سرود سلام فرمانده همخوانی شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
نساجی مازندران نیز در فینال جام حذفی موفق شد، آلومینیوم اراک را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخش توانست فاتح جام حذفی شود. قلعه نویی بهترین مربی هفته / جهانی برترین بازیکن باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۴   + ۶ سایت دیگر  
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۹    
این سرود ظهر امروز با حضور چندهزار نفری دهه نودی ها و مردم متدین اراک برگزار شد.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۲۳   + ۶ سایت دیگر  
، تیم فوتبال استقلال تهران که روز گذشته برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بود با تصمیم کادر فنی امروز استراحت می کند. شاگردان فرهاد مجیدی از فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر مس رفسنجان از هفته بیست و نهم لیگ از سر می گیرند.
شفاف نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
: به منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک و تسهیل در رفت آمد آنها دو قطار فوق العاده در ساعت 23:15 از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.
مثلث آنلاین   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۵   + ۳۳ سایت دیگر  
علیرضا نظری ظهر امروز در نشست دهیاران و شوراهای شهرستان خمین با اشاره به اقدامات اقتصادی در کشور اظهار داشت:
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۸   + ۴ سایت دیگر  
227 هزار دانش آموز در2 هزار و 269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
وانا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۱   + ۵ سایت دیگر  
نتایج کامل دیدارهای هفته بیست وهشتم لیگ برتر در زیر آمده است: نساجی مازندران 2 - هوادار یک پیکان تهران یک - فولاد خوزستان 2 تراکتور تبریز صفر - پرسپولیس صفر (نیمه تمام ماند) سپاهان اصفهان 3 - شهر خودرو مشهد صفر فجر سپاسی شیراز صفر - ذوب آهن یک گل گهر سیرجان 2 - نفت مسجدسلیمان صفر
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
سرود سلام فرمانده با حضور باشکوه دهه هشتادی و نودی های اراکی در میدان شهدا اجرا شد.
وقت صبح   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک، بازیگر است . فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد، علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۴   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش دیار آفتاب ؛در این پویش، دختران و پسران نوجوان شهرستان اراک با در دست داشتن پرچم ایران با همخوانی سرود حماسی سلام فرمانده بعنوان سربازان کوچک عشق خود را به امام زمان عج به نمایش گذاشتند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۴   + ۵ سایت دیگر  
؛ سرود سلام فرمانده با حضور با شکوه متولدان دهه 80 و دهه 90 و والدین آن ها روز جمعه در میدان شهدای اراک برگزار شد. در این پویش، دختران و پسران نوجوان شهرستان اراک
ایسنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۱   + ۵ سایت دیگر  
، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل آبی پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال از آلومینیوم سرتر بود اما حملات آبی ها بی اثر بود
طلا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۳   + ۷ سایت دیگر  
پتروشیمی شازند 11 هزار و 907 تن انواع پلی پروپیلن، پلی اتیلن، دی اکتیل هگزانول، منو اتیلن گلایکول، پلی بوتادین، دی اتیل گلایکول و اتانول آمین را به ارزش نزدیک به 463 میلیارد تومان فروخت و پنجم شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۹    
به گزارش دیار آفتاب ؛ آیین یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در سالن سلمان ساوجی و با حضور اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان ارتشی و سپاهی دوران دفاع مقدس و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان ساوه برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰   + ۲۵ سایت دیگر  
، زردآلو کاشان و ساوه 20 هزار تا 40 هزار تومان، زردآلو فلکه ای 60 هزار تومان، توت فرنگی 30 هزار تا 55 هزار تومان، هلو 15 هزار تا 30 هزار تومان، خیار بوته ای 4 هزار تا 9 هزار تومان، خیار گلخانه 11 هزار تومان و موز 30 هزار تا 31 هزار تومان اعلام کرد.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۴   + ۱ سایت دیگر  
وی اظهار داشت: همچنین 186 نفر به علت مشکلات قلبی در اردیبهشت ماه سال گذشته به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کردند که در سال جاری این موارد به 384 نفر رسیده است.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
، هافبک استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد:
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۶   + ۷ سایت دیگر  
: هواداران استقلال حدود 30 هزار تماشاگر استقلالی در ورزشگاه آزادی منتظر پیروزی تیم شان مقابل آلومینیوم اراک بودند تا قهرمانی زودهنگام تیم شان را با یک برد جشن بگیرند اما استقلال در این دیدار متوقف شد با این حال هواداران استقلال بسیار منظم
یافته   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۸    
مرکزی، استان مازندران، استان لرستان، استان گیلان، استان گلستان، استان کرمان، استان قم، استان قزوین، استان فارس، استان سمنان، استان زنجان، استان بوشهر، استان تهران، استان البرز، استان خراسان جنوبی، استان خراسان رضوی، استان خراسان شمالی، استان اردبیل
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۸   + ۲ سایت دیگر  
رییس اداره آب و فاضلاب سرپل ذهاب گفت: در اجرای پروژه های خط انتقال آب سرابگرم به شهر سرپل ذهاب، پروژه قورچی باشی، کانی عزیز و پیران مشکلات اجتماعی و معارض وجود دارد که جهت تسهیل در اجرای کار نیاز به همکاری است.
پارس فوتبال   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
میثم مجیدی بازیکن آلومینیوم اراک پس از متوقف کردن آبی های تهران در ورزشگاه آزادی مدعی شد که می توانستیم استقلال را شکست دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
استقلال پنج شنبه شب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی از اجبار برخی نهادها برای حضورش در برنامه فوتبال برتر پرده برداشت!
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵   + ۸ سایت دیگر  
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان مجیدی با 64 امتیاز یکه تاز جدول لیگ بیست ویکم باشند
ایسنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۵   + ۱۱ سایت دیگر  
برای رفع این نیاز پژوهشی، محققانی از دانشگاه علوم پزشکی اراک مطالعه ای را انجام داده اند که در آن موضوع ذکرشده فوق مورد بررسی علمی واقع شده است.
انصاف نیوز   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۷:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران پس از تساوی در دیدار خانگی با آلومینیوم اراک، از پاسخ گفتن به سوال خبرنگار برنامه فوتبال برتر امتناع کرد و به دلیل حذف عکس وریا غفوری در این برنامه به شدت به فوتبال برتر تاخت
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۷:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
اربابی یولقون آغاج با آثاری از دوران قاجار و صفوی، دژ بلقیس ، مسجدجامع روستای آغولبیک ، سد ساروق، غار سه بانجه و قلعه ساری قورخان از جمله مهمترین آثار و جاذبه های گردشگری شهرستان تکاب است که در گمنامی بسر می برند.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۷:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
بنا بر گفته رییس کمیته امداد منطقه یک بروجرد در رمضان امسال تعداد 900 حامی جذب نهاد حمایتی کمیته امداد شهرستان بروجرد شده اند که که این حامیان سرپرستی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بروجرد را برعهده گرفتند.
خبرگزاری ایپنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۷:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. دیدار تراکتور و پرسپولیس نیز به دلیل پرتاب سنگ و بطری توسط هواداران تراکتور با تصمیم داور ناتمام ماند.
ایران اکونومیست   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۵:۳۵   + ۵ سایت دیگر  
این یافته ها را فصل نامه طب مکمل متعلق به دانشگاه علوم پزشکی اراک منتشر کرده است. این نشریه، به انتشار مقالات علمی پژوهشی در حوزه های طب مکمل و جایگزین؛ طب آسیایی و طب ایرانی می پردازد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۴:۴۳    
باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک
عصر ایران   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۴:۳۵   + ۵ سایت دیگر  
طرح گرافیکی برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر شب گذشته بعد ار بازی استقلال و آلومنیم اراک و تشویق های مکرر تماشاگران برای وریا غفوری قبل و حین بازی، دوباره تصویر او بر دیوار نمایش فوتبال برتر نقش بست. پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:
ایسنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۳:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، پنجشنبه شب (28 اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال هفته قبل و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی خود را قطعی کرده بود.
ایرنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۳:۲۱   + ۴ سایت دیگر  
دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. ادامه خبر را بخوانید.
ورزش 3   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۲:۴۳   + ۱ سایت دیگر  
، فولاد خوزستان، ذوب آهن، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران نیز توانستند نمایش خوبی برابر حریفان خود داشته باشند و بازی جذابی همراه با کسب امتیاز رقم بزنند تا دیگر نماینده های تیم منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از بین آنها انتخاب شود که اسامی این 11 ستاره را
رکنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۲:۲۰    
رکنا ورزشی: دیدار استقلال و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

Pages